موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی
موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی

ولله عاقبت الامور






بینهایت ممنونم از تمام دوستان نازنینم که در این مدت محبت ها و کلمات مثبتشون بهم نیرو و توان مضاعف داد.
عمیقا اعتقاد دارم که همه موجودات از جمله ما انسان ها در کنه وجودمون جزء حقیقتی واحد هستیم و هر اتفاقی که برای یکی از ما می افته در زندگی تک تک ما تاثیر میگذاره 
رسیدن به موفقیت راستین بدون در نظر گرفتن این حقیقت شگفت انگیز غیر ممکنه قران بزرگ چقدر زیبا این حقیقت رو بیان میکنه که اگر کسی انسانی را بکشد انگار تمام انسانها را کشته و اگر کسی به انسانی زندگی دوباره دهد انگار به تمام انسانها زندگی دوباره داده براستی که هر اتفاقی درزندگی یکی از ما بیفته بر زندگی تک تک ما تاثیر میگذاره 
هیچ انسانی جزیره ای دورافتاده ازدیگران نیست ما همه با هم قاره ای پهناور راتشکیل میدهیم و با ریشه هامون به هم پیوند می خوریم ممکه شاخه هامون جدا ازهم به نظربرسه اما بدون تردید ریشه هامون یکیه
به همین خاطره که میگن عشق صد در صده و نباید کسی رو از دایره معشوقیت خارج کرد
این بزرگترین راز در روابط انسانیه که بقول معروف کلید طلائی موفقیته.
باز هم تشکر میکنم از لطف همه دوستان نازنینم  

 خانم پریسا فرخی که همیشه من رو شرمنده محبتهای خواهرانشون کردن 
خانم اقدسی فرشته مهر
محمد عزیر 
رضای نازنین
دیوونه مهربون
سفر کرده
 
 

و در اخر از خدای بزرگ که همیشه هوامو داره و حضور نامرئیشو در تمام موقعیتها احساس میکنم

این پست رو تقدیم می کنم به دلهای مهربون و عاشق همتون.