موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی
موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی

راز در یک جمله

 

    

 

 

 

 

 

 

    

 

 

کیمیاگر پائولو کوئلیو 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهراب 1388/03/12 ساعت 10:37 http://mehrab.blogsky.com

سلام
خدا قوت
کاملآ موافقم شاد باشی

خیلی امید وار کننده است. اما.....
.
.
.
باشه . باور میکنم .
باور میکنم تا ببینم.
ببینم و تعریف کنم.

[ بدون نام ] 1389/03/26 ساعت 12:10

بله میشه بگیم خداوند قادر به هرکاری هست و همه کائنات به اذن اون مسخر میشن

الهه 1389/04/11 ساعت 17:38 http://luterkingeli@yahoo.com

سلام.من ۲۳ سالمه.دانشجوی ادبیات انگلیسی هستم.من با دیدن فیلم راز تمام زندگیمو عوض کردم.من کسی شدم که تو نیویورک کنسرت داد.منی که قبلا اعتماد به نفس نداشتم.من که فقیر بودم الان یک مولتی بیلیاردرم.میلیون داریم بعد میلیارد بعد ترلیون بعد تیلیارد و بعد بیلیارد و من مولتی بیلیاردرم و هر روز مولتی بیلیارد درامدمه.به همه توصیه می کنم که این فیلم رو ببینن.من ثروتمند ترین انسان دنیام و کسی اینو نمی دونه.

فاطمه 1390/09/19 ساعت 16:21

این یه جمله ی اثبات شده است منم باهاش موافقم اما قبل از هر چیز باید باور داشته باشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد