موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی
موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی

تو یک فرصت غیر قابل تکراری برای دنیا












نظرات 24 + ارسال نظر
دل خاکی 1389/01/01 ساعت 17:35

سلاممممممممممممم...
عیدتون مبارک...
سال ِ خوب و خوش وپر برکتی برات ارزومندم ...
در پناه حق..
گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل...

سلام...

ممنون سال نو شمام مبارک

سعادتمند دنیا و آخرت باشید

گل...

سلام ...سال نو مبارک ...

سلام...

سال نو شمام مبارک

ممنون


سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

********ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی مرواد از یادت ********

با آرزوی 12 ماه شناخت صحیح 52 هفته معرفت آسمانی 365 روز صداقت 8760 ساعت مهربانی 52500 دقیقه توکل به خدا 3105000 ثانیه غرق در لذت بخش ترین عشق هستی......

ممنون سال نو شمام مبارک.

دل خاکــــی 1389/01/07 ساعت 14:40

سلام...
چرا اینهمه کم پیدا شدین؟؟؟؟
گل

سلام
وبلاگ جالب با مطالب زیبایی دارین
با اجازتون من لینکتون میکنم برای اینکه از مطالب زیباش استفاده کنم
موفق باشین

سلام خانم حمیده بزرگوار

ممنون بابت محبتی که به برادرتون داشتید

من هم از مطالب شما بینهایت استفاده کردم

میگن همه کسانی که بسوی خدا حرکت میکنن با هم همسفرن

امیدوارم این همسفری و همراهی تا رسیدن به خوبی و زیبائی مطلق

ادامه پیدا کنه

با آرزوی بهترینها

[گل]

سلام
به وبلاگ من خوش اومدین
وممنونم از لطفتون
موفق باشین

سلام...

متشکر شما هم موفق و سربلند باشید.

[ بدون نام ] 1389/01/14 ساعت 21:28

گل

گل...

ذل خاکی 1389/01/20 ساعت 00:49

سلام...
چرا دیگه اپ نمیکنین...
گــ ـ ـ ـل

سلام
جدید چیزی نذاشتین؟

بامن باش در "شکوه بسم الله الرحمن الرحیم"

همسفر 1389/01/27 ساعت 13:39

همسفر کجایی........
تا سخن تازه بگی........
تا دو جهان تازه شود.......؟
وارهد از هر دو جهان..........
بی حد و اندازه شود.............؟

سلام همسفر مجازی...

...

سلام دوست عزیزم.سال نو مبارک.شرمنده از اینکه دیر رسیدم خدمتت و شرمنده که نگرانت کردم.راستش من چند وقتی حسابی سرم شلوغ شد امتحانات دانشگاه و .... و همین هفته ۲/۲ عروسیمه و حسابی مشغول کارو .... انشاالله بعد تموم شدن مراسم و رفتن ماه عسل حتما آپ میکنک و خدمتت میرسم.
قدرتمند و پیروز باشی

سلام سعید جان...

واقعا خوشحال شدم از خبر عروسیت

هم به تو هم به عروس خانم تبریک میگم.

راستی ماه عسل هم خوش بگذره

هستی 1389/02/02 ساعت 11:51 http://ghamangiz.blogsky.com

سلام داداشی
ممنونم ازت که مثل همیشه کنارمی
شرمنده که دیر به دیر بهت سر میزنم
تو که وضعیت منو میدونی
به امید روزای قشنگ
فعلا

... 1389/02/07 ساعت 20:48 http://golenarges-f-a.blogfa.com/

چقدر سخت است این ایّام مادر
اسیر غربت و غمهام مادر
همه گویند یار مهدی هستند
ولی من بی‌کس و تنهام مادر

ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت می گم!

با مطلب × (امام زمان (عج)) همه کاره عالم × بروزیم و منتظر حضورتون

سعید 1389/02/08 ساعت 18:46 http://anj-ashegan.blogfa.com

سلام خلیل جان
چه خبر؟
امیدوارم حالت خوب باشه
انجمن عاشقان مراحل آزمایشی رو کم کم داره پشت سر می‌ذاره. آخرین کاری هم که کردم، آزمایش نهایی سیستم انجمن بوده که در آدرس زیر میتونی ببینی :
http://ashegan.gigfa.com/mybb
من روی تو خیلی حساب می کنم برای کمک به من در مدیریت و سازماندهی انجمن
نکنه دیگه نمی خوای به من کمک کنی!!
کار زیادی نمونده. فقط باید دامنه ثبت کنیم و یه هاست تهیه کنیم که اونا رو هم هر وقت خواستیم، می تونیم در کمتر از 24 ساعت انجام بدیم.
من می خوام ایرادهای کار من و انجمن آزمایشی رو به من بگی تا با کمک هم حلشون کنیم و بعد از شروع رسمی کار انجمن، از بقیه هم بخوایم که به ما کمک کنن
دوست عزیز من، زیاد منتظرم نذار

تبسم 1389/02/15 ساعت 16:55

سلام
مثل همیشه عالی

شعله 1389/02/20 ساعت 09:18

به خداوند گفتم به من همه چیز بده تا از زندگی لذت ببرم . خداوند گفت بتو زندگی دادم تا از همه چیز لذت ببری .
پس با سوق دادن فکر خود به سمت خوبی و زیبایی کاش بتونیم از زندگی که هدیه الهی است لذت کامل را ببریم.
مرسی برای زیبایی فکر و نگارش قشنگت مهربونم.
خیلی آقایی.....

ممنون از محبت شما.

سلام همشهری بیمعرفت 1389/02/21 ساعت 15:45

سلام
من از اردبیلم
نازنین هستم دیگه کم پیدایی

سلام

دلم اندازه همه دنیا براتون تنگ شده بود ...

دیوونه همیشگی... 1389/02/22 ساعت 01:33

سلام...
خوبین؟
دوماه از عید گذشته نمیخواهین یه سر بزنین؟؟؟؟؟؟
در پناه حق...
گل...

سلام...

شرمنده حتما خدمت میرسم.

نازنین هم ...
نگفتی چرا کم پیدایی؟

نازنین ام ...
نگفتی چرا کم پیدایی؟

سلام...

...

سلام از افغانیستان 1389/02/26 ساعت 08:56

پروانه هستم:کا ش داداشی خلیل سحبان را از نزدیک میدیدم. به امید جان جوری کامیابی های هر چی بیشتری شما.

ممنونم خواهر پروانه

علیرضا 1389/06/09 ساعت 00:07

وبلاگ بسیار خوبی دارین.
ممنون از شما
من هم همسفر راه شما هستم اگه یار بپذیرتمان.

مریم 1389/12/11 ساعت 23:34

واقها ممنون دنبال شرح گلشن راز زیاد گشتم الان صوتیش را از شما گرفتم ممنون بابت سایت خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد