موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی
موفقیت راستین

موفقیت راستین

هر کس طریق راستی و درستی را انتخاب کند زودتر به مقصد می رسد تولستوی

دانلود سخنرانیهای دکتر الهی قمشه ای

   

 

 

 

مشاهده فایل تصویری سخنرانیهای دکتر الهی قمشه ای از ایران سیما

 

 برای ذخیره سخنرانی ها روی سخنرانی راست کلید نموده و گزینه  

 Save traget As را انتخاب فرمائید.

 

ادبیات 

 

موسیقی در آیینه ی ادبیات

ادبیات انگلیسی

حکمت داستان سرایی

بهار در ادبیات غرب

ادبیات درمانی 

سمفونی مولانا

 

داستان حضرت یوسف 

 

جلسه اول

جلسه دوم

 

 

حافظ شناسی 

 

جلسه اول 

جلسه دوم

جلسه سوم 

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

جلسه هفتم 

جلسه هشتم

جلسه نهم

جلسه دهم

جلسه یازدهم

جلسه دوازدهم 

جلسه سیزدهم

جلسه چهاردهم

جلسه پانزدهم

 

 

شرح مثنوی معنوی 

 

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

 

 

شرح گلشن راز 

 

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

  

 

خلاقیت

 

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

جلسه هفتم

  

 

هنر 

 

دعوت از هنرمندان

همایش بانوان هنرمند

هنر و جامعه معنوی

هنر و تزکیه

هنر و زیبایی

معماری

  

 

عرفان 

 

عرفان در دنیای تکنولوژی

جراحی و عرفان

انسان و عرفان 

خرد و اخلاق (قسمت اول)

خرد و اخلاق (قسمت دوم)

 

 

موضوعات مختلف

 

محرم و درس عشق

عاشورا

هفت شهر عشق

در جوهر نیکویی

چهار اصل طلایی

زن و گوهر حوا

هویت ایرانی

نسیم سحر

تعلیم و تزکیه

معلم 

دیدار شرق و غرب

کیمیای عشق

بعثت پیامبر

گوهر حوا

باغ دل

شاکونتالا (قسمت اول) 

شاکونتالا (قسمت دوم)

خیام

لینک دانلود مجموعه سخنرانی های صوتی دکتر الهی قمشه ای از 4shared

لینک دانلود مجموعه سخنرانی های تصویری دکتر الهی قمشه ای از4shared

 لینک دانلود متن 52 سخنرانی دکتر الهی قمشه ای با فرمت word 

    

 

 

نظرات 58 + ارسال نظر

سپاس فراوان.

خواهش میکنم مصطفی عزیز خوشحال شدم به موفقیت راستین اومدی

مهتاب 1388/07/02 ساعت 13:19 http://bersavoos@yahoo.com

من عاشق دکتر الهی قمشه های هستم
میشه راهنماییم کنین جطوری در سخنرانیهاشون شرکت کنم؟از کجا بفهمم سخنرانی دارن؟

سلام خانم مهتاب قائدتا باید سایت شخصی استاد برنامه های

سخنرانیشون رو اعلام کنه ادرس سایت شخصی دکتر الهی قمشه ای

www.drelahighomshei.com

موفق و سربلند باشین.

dastetoon dard nakon vaghean zahmat keshiidin

سلام...

ممنون از لطفتون.

نازنین 1388/08/27 ساعت 20:12

سلام وبلاگ خوبی داری مرسی ................

سلام...

سارا 1388/09/19 ساعت 09:52

*عشق خداوندی آنقدر بزرگ است که باید تقسیم و توزیع شود*

ممنونم !

sepideh 1388/10/26 ساعت 04:04

daste golet dard nakoneh

پوریا 1388/10/29 ساعت 07:54

سلام
ممنون از سایت عالی و پر محتواتون
من در ایران نیستم و دسترسی به سخنرانی های دکتر ندارم اما از طریق سایت شما موفق شدم که اونهارو دانلود کنم
امیدوارم که خداوند به شما و همه ی ما توفیق موفقیت راستین را عطا فرماید

مخلوق 1388/11/09 ساعت 14:11 http://giiic.blogfa.com/

از شما دوست عزیز سپاسگذارم.
اینجا خیلی چیزها دارم یاد میگیرم.باز هم ممنون.(:

حسین 1389/01/26 ساعت 10:16

با عرض سلام و خسته نباشید.آیا استاد برنامه سخنرانی در روزهای نزدیک دارند؟
باسپاس فراوان

سلام حسین عزیز...

تا جایی که بنده اطلاع دارم خیر .

سلام
من هر کاری می کنم تا سخنرانی ها رو دانلود کنم نمیشه و ارور میده.میشه ازتون خواهش کنم برای من ایمیل کنید؟تو رو خدا خواهش می کنم ازتون
saide.sm@gmail.com

علی 1389/05/04 ساعت 13:30

فقط دارم بگم ایول

علی 1389/05/16 ساعت 12:05

آقا چرا این مثنوی ها را نمیشه دانلود کرد؟

دریا 1389/06/01 ساعت 23:20 http://www.drelahi.net


بسم الله الرحمن الرحیم




سلام بر دوستان عزیزم خیلی وقت شما را نمی گیرم فقط خواستم اطلاع بدم که فایل صوتی سخنرانی ها بصورت ام پی تری و تصویری آنها بصورت دبلیو ام وی روی یک هاست قوی که توسط یکی از عاشقان با محبت و با صفای دکتر الهی قمشه ای خریده شده است، قرار گرفته اند و شما به راحتی با لینک مستقیم می توانید دانلود کنید
اگر تا کنون بدلایل مختلف نمی توانستید فایل ها بطور کامل دانلود کنید اکنون با این سرور و هاست مستقل به آسانی فایل های دکتر را می توانید دانلود بفرمائید
لطفا به دوستان خود هم اطلاع دهید
در ضمن سخنرانی ها به 200 ساعت و ویدئوها به 14 ساعت رسیده است

لازم می دانم از این دوست عزیز که لطف کردند و زحمت خرید این هاست قدرتمند را کشیدند از ته دل تشکر کنم و برای ایشون آرزوی خوشبختی دارم.

http://www.drelahi.net/

از این آدرس فایل های صوتی و تصویری دکتر الهی را دانلود بفرمائید

علیرضا 1389/06/05 ساعت 18:39

سلام. مجموعه کاملتر سخنرانی ها رو از طریق همین سایت میشه دانلود کرد یا سایت 4shared؟ ممنون از پاسختون.

[ بدون نام ] 1389/07/12 ساعت 02:57

سلام
امیدوارم خوب بوده باشید
سایت زیر رو دیدید؟

چرا به این سایت پیوند نمیدید؟

www.drelahi.net

علیرضا 1389/07/15 ساعت 17:11

سلام.تعداد سخنرانیها از طریق سایت4shared بیشتر به نظر میرسه.در حالی که من از طریق سایتتون دانلود کردم.هر دو مجموعه ها یکی است؟مرسی

امید مهدور 1389/07/20 ساعت 14:33

اقا دستت درد نکنه من کلش رو دانلود کردم خیلی عالی و سریع هم دانلود شد به هر جا اپلود کرده بودی سرعت خیلی خوبی داشت باز هم ممنون

احمد 1389/09/06 ساعت 08:02 http://ahmad.khos@yahoo.com

سلام خسته نباشید .چندسوال داشتم . این سخنرتنی هایی که برایدانلود گذاشتین خود آقای دکتر راضین ؟ 2) چرا این قد سخنرانی هاشون (بعضیها ) کوتاه مدتند ؟با تشکر فراوان

بسم الله الرحمن

دوست عزیز !

مطالب جالب و مورد علاقه ی خودم رو امشب توی نوشته های شما پیدا کردم . قطعا استفاده از هر کدوم از مطالب زیبایی که نوشته اید تحولی بزرگ رو توی زندگی انسان به ثمر میاره .

خواهشا" در صورت امکان چند وبلاگ هم موضوع وبلاگ جنابعالی رو به من معرفی کنید . لطفا"

امیدوارم فرصت داشته باشم با هم از وبلاگ شما استفاده کنم .

ebrahimdialam@yahoo.com

سلام ابراهیم جان...

ممنون از محبتی که به من داشتید

در قسمت لینک دوستان میتونید لینک وبلاگهای نزدیک به موضوع این وبلاگ

رو ملاحظه کنید

ممنون که تشزیف اوردید

سلام
چندتا از سخنرانی ها رو دانلود کرد م
ممنون
عالیه
من وب سایت دارم
اما آدرس وبلاگم رو گذاشتم
شما چطوری وب سایت ساختین؟


Email:sara.shina2002@gmail

سلام من مایلم همدیگه رو لینک کنیم. سری به وب من بزنید اگر راضی بودید ژیام بگذارید. مرسی

سلام...

ممنون که تشزف اوردید

بهزاد 1389/11/14 ساعت 18:22 http://nadaram

دستت درد نکنه خیلی آقایی واقعا من که بدون هیچ گونه مشکلی تونستم همه ی سخنرانی های آقای قمشه ای رو دریافت کنم و ازت کمال تشکر را دارم دوست عزیز
خیلی ماهی......بای

ترنم 1389/11/18 ساعت 09:20

بی نهایت ممنون.

ممنون
ولی خیلی سخت میشه دانلود کرد.

محسن 1389/11/29 ساعت 18:21 http://ymailcom.blogfa.com









Dear friend,

how are you i present this peom to you i wish you like it



بسته دلم به موی تو تازه به تازه نو به نو بوسه زنم به روی تو تازه به تازه نو به نو

طعنه زند به مشک ناب خنده به عنبر و گلاب زلف عبیر بوی تو تازه به تازه نو به نو

هشت بهشت روی تو غالیه بوست موی تو جنت ماست روی تو تازه به تازه نو به نو

ای بت گلعذار من! این دل بیقرار من هست در آرزوی تو تازه به تازه نو به نو

ای مه پرده دار من! خوبی جان زار من میل دلست سوی تو تازه به تازه نو به نو

......

تا که اسیر و عاشق آن صنم چو جان شدم این دل من ز دست رفت و آنچه بگفت آن شدم

گفت: چرا نهان کنی عشق مرا گر عاشقی؟ من ز برای این سخن شهره عاشقان شدم

این همه ناله های من نیست ز من همه از اوست کز مدد می لبش بی دل و بی زبان شدم



برای بهترینم...

سلام...

ممنون از محبت بی اندازت محسن جان


خدمت شما سلام عرض می کنم امیدوارم حال شما خوب باشد
مشکلی برای اینجانب پیش امده است می شه از استاد بپرسید خیلی ضروریه من فکر می کنم انسان به خاطر عذاب نباید گناه کند عذاب نیز فانی است پس مرتکب شویم اصلا معنی ابتدایی گناه چیست
با تشکر
محسن رضایی mohsenrezaee88@yahoo.com

سلام محسن عزیز...

در مورد سوالی که فرمودید بنده دسترسی به ایشون ندارم تا سوال شما رو مطرح کنم

اما اگه دوست داشته باشید کمی در این مورد توضیح میدم براتون

هر گناهی در واقع تخلف از قوانین جهان و مهمتر از همه از ذات خود انسانه که مطابق همه کتابهای اسمانی به زیبا ترین صورت ممکن افریده شده

جزایی که برای انجام هر گناهی در نظر گرفته شده در واقع نه عذاب که نتیجه طبیعی خود عمل ماست

محسن جان بزرگترین عاملی که به ما اجازه نمیده گناه کنیم اگه خیلی خوب این نکته رو متوجه بشیم اینه که ما این توانائی رو داریم که به بهترینها برسیم

درواقع عذابی که شما مطرح میکنید نتیجه زیاده خواهی ما نیست
در اون دنیا ما رو مجازات نمی کنند به این خاطر که زیاد خواستیم
ما رو مجازات میکنن برای کم خواستن ها مون

بقول مولانا
منگر به هر گدایی که تو خاص از آن مایی
مفروش خویش ارزان که تو بس گران بهایی
به عصا شکاف دریا که تو موسی زمانی
بدران قبای مه را که ز نور مصطفایی
بشکن سبوی خوبان که تو یوسف جمالی
چو مسیح دم روان کن که تو نیز از آن هوایی
به صف اندرآی تنها که سفندیار وقتی
در خیبر است برکن که علی مرتضایی
بستان ز دیو خاتم که تویی به جان سلیمان
بشکن سپاه اختر که تو آفتاب رایی
چو خلیل رو در آتش که تو خالصی و دلخوش
چو خضر خور آب حیوان که تو جوهر بقایی
بسکل ز بی‌اصولان مشنو فریب غولان
که تو از شریف اصلی که تو از بلند جایی
تو به روح بی‌زوالی ز درونه باجمالی
تو از آن ذوالجلالی تو ز پرتو خدایی
تو هنوز ناپدیدی ز جمال خود چه دیدی
سحری چو آفتابی ز درون خود برآیی
تو چنین نهان دریغی که مهی به زیر میغی
بدران تو میغ تن را که مهی و خوش لقایی
چو تو لعل کان ندارد چو تو جان جهان ندارد
که جهان کاهش است این و تو جان جان فزایی
تو چو تیغ ذوالفقاری تن تو غلاف چوبین
اگر این غلاف بشکست تو شکسته دل چرایی
تو چو باز پای بسته تن تو چو کنده بر پا
تو به چنگ خویش باید که گره ز پا گشایی
چه خوش است زر خالص چو به آتش اندرآید
چو کند درون آتش هنر و گهرنمایی
مگریز ای برادر تو ز شعله‌های آذر
ز برای امتحان را چه شود اگر درآیی
به خدا تو را نسوزد رخ تو چو زر فروزد
که خلیل زاده‌ای تو ز قدیم آشنایی
تو ز خاک سر برآور که درخت سربلندی
تو بپر به قاف قربت که شریفتر همایی
ز غلاف خود برون آ که تو تیغ آبداری
ز کمین کان برون آ که تو نقد بس روایی
شکری شکرفشان کن که تو قند نوشقندی
بنواز نای دولت که عظیم خوش نوایی

امیدوارم تونسته باشم در حد دانش خودم مفهوم گناه رو از زبان بزرگان براتون توضیح داده باشم.

سلام من محسن رضایی هستم همون که سوال قبلی رو از شما پرسید راستی ابتدایی ترین معنای گناه چیه اون چیزی که باید به یک بچه خردسال گفت اگه می شه از استاد بپرسید
متشکرم

فهیمه 1389/12/13 ساعت 00:15

سلام.منتهای سپاس بخاطر مطالبی که در وبلاگ قرار دادید. روح و قلب انسان وقتی با این جملات ارتباط برقرار می کنه جدا آروم میشه اون هم در زمانه ای که اکثر انسانها از ندای درون غافلن و در دریای متلاطم اضطراب سرگردان.
وبلاگ شما حکم یه نور کوچیک در انتهای تاریکی مطلق یک کویر بی پایان داره. انسان با دیدنش به ادامه دادن مسیر سختی که همراه با تنهایی امیدوارتر میشه.
از خدا میخوام همونطور که شما زمینه ی آرامش بنده هاشو آماده کردین.آرامش واقعی مهمون همیشگی قلبتون کنه.

بینهایت ممنونم از بذل محبت شما

سلام حال شما می شه سوالی که ازتون پرسیدم جواب بدین متشکرم وبلاگ شما عالیه



آهای..آهای...آهای....تا دیر نشده...بیایید قدر یکدیگه رو بدونیم

بیا تا قدر همدیگر بدانیم
که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم
چو مومن آینه مومن یقین شد
چرا با آینه ما رو گرانیم؟
کریمان جان فدای دوست کردند
سگی بگذار ما هم مردمانیم
فسون قل اعوذ و قل هوالله
چرا در عشق همدیگر نخوانیم؟
غرضها تیره دارد دوستی را
غرضها را چرا از دل نرانیم؟
گهی خوشدل شوی از من که میرم
چرا مرده پرست و خصم جانیم؟
چو بعد مرگ خواهی آشتی کرد
همه عمر از غمت در امتحانیم
کنون پندار مُردم، آشتی کن
که در تسلیم ما چون مردگانیم
چو بر گورم بخواهی بوسه دادن
رخم را بوسه ده که اکنون همانیم
خمش کن مرده وار ای دل ازیرا
به هستی متهم ما زین زبانیم

0
ببخشید ادرسی از استاد سراغ ندارید به من ایمیل بزنید
mohsenrezaee88@yahoo.com

بهروز 1390/01/13 ساعت 02:43

آقا واقعا لطف کردید .
اجرتون با خدا باشه

مرتضی 1390/01/24 ساعت 22:13

خیلی خیلی ممنون

مسیح 1390/03/12 ساعت 15:53 http://moslehi@yahoo.com

نظرتون رادرباره سهراب سپهری چیست

مهمترین خصوصیت یک شاعر بزرگ اینه که میتونه رابطه هر موجودی رو با هستی مطلق ببینه و بدون هیچ تلاشی این رابطه ها رو در شعرش بیان کنه
همه ما وقتی شعر سهراب سپهری رو میخونیم این احساس رو تجربه میکنیم که این که این کلمات از نفس زندگی بر میاد ساده حیرت انگیز و عمیق.

سلام
خواستم از این بلند همتی شما سپاسگزاری کنم.
موفق باشید

سپیده 1390/05/05 ساعت 02:21

احساس کردم برای این پراکنده کردنِ زیبایی که برایش زحمت کشیده اید کوچکترین کار یک تشکر است
ممنون جناب

سلام و درود
همه چیز عالی بود . لینک ها ، موسیقی وبلاگ ، سرعت دانلود...
ممنون ، یه دنیا ممنون

گ 1390/05/18 ساعت 14:23 http://tajalliemarefatt.blogfa.com

وبلاگتان بسیار عالی است متشکرم

کاوه 1390/05/21 ساعت 21:05

سلام

چرا دیگه نمیشه از سایت مطالب رو دانلود کرد؟

یوسف 1390/10/24 ساعت 18:04

سلام.خسته نباشید.ببخشید استاد قمشه ای بابات سخنرانی هاشون و دعوت هایی که میشه پول میگیرن؟؟ یعنی با دادن پول حاضر به سخنرانی میشن؟؟ خواهش میکنم جواب بدید واقعا روحم به این جواب نیاز دارهُ دچار تناقض و دوگانگی شدم.....؟؟؟؟؟ ممنون

سلام یوسف عزیز...

من دقیقا نمی دونم ایا ایشون به واسطه ارائه سخنرانیهاشون پولی دریافت میکنن یا نه
اما اینو میتونم بگم هر کسی تخصصی داره و باید به واسطه ارائه اون تخصص و کاری که میکنه و برای اینکه بتونه با فراغت بال و بدون دغدغه اون کار خوب رو ادامه بده پاداش مادی دریافت کنه و این اصلا بد نیست.

محمد 1390/11/23 ساعت 17:36 http://damestic.blogfa.com

سلام.

واقعا و قلبا کارتون شایسته تقدیر و قدر دانیست.......

واقعا زحمت کشیدید.

سپاس فراوان.

سلام...

ممنون که تشریف آوردید.

یکی 1391/01/17 ساعت 21:48

بسیـــــــــــــــار سپاسگذارم

مجید 1391/01/24 ساعت 11:57

زندگی بی دوست جان فرسودن است.
مرگ حاذق غایب از حق بودن است.
سپاسگزاریم از اینکه حرف دل را در اختیار اهل دل
می گذارید. خداوند به شما خیر عطا کند.

علی 1391/02/11 ساعت 21:05

سلام عالی بود ممنون از اینکه آدمهای خوبی مثل شما هستند خیلی خوشحالم چون بعضی وقتا فکر میکنم مردم خدا رو توی این شولوغی گم کردن خوش به حالتون

مهدیه 1391/03/26 ساعت 17:40

خیلی از وبلاگتون استفاده کردم اجرتون با خدا

محمدحسین 1391/03/31 ساعت 19:34

تشکر از ارایه فایل های اقای دکتر

صمد 1391/05/09 ساعت 14:09

واقعا نمیدونم چطور از شما تشکر کنم.
زنده باشین.

چندتا لینک میزارم اینجا.
حتما یه سری بزنین.

http://elahi.podomatic.com
http://molana.podomatic.com

ای کاش من هم عاشق جانان میشدم.

علی 1391/05/30 ساعت 04:16

سلام
شب و روزت به خیر و شادی..
ممنونم

سحر 1391/09/01 ساعت 05:58

ممنون از سخنرانی های دکتر قمشه ای .موفق و پیروز باشی عزیزم.

سلام دوست خوب همه ما۰ من امروز با وبلاگ شما اشنا شدم و خیلی هم خوشحال شدم. ترجیح دادم بهت تبریک بگم برای توزیع مهربونی و عشق و امیدوارم خداوند بهت توفیق بده تا این کار رو ادامه بدی و به جناب قمشه ای عزیز هم عمری طولانی عطا کنه برای شادی و شادی بیشتر و بیشتر. ممنون

[ بدون نام ] 1392/05/10 ساعت 03:53

سلام
ممنون واقعا عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد